Sammanfattning

Skrev ett inlägg som veckan som gått för någon dag sen, men råkade ta bort det.. ^.^'
Så nu kommer en lite kortare sammanfattning.

Jag har tränat för både Mats och Hans-Olof Ottosson. Det gick inte särskilt bra någon av gångerna, inget klaffade och blev pannkaka av nästan allt. Men ett par fina språng blev det iallafall.

Sen har jag ridit storhäst också, Ali :)
Det gick faktiskt bra, bättre än vad jag trodde åtminstone. (jag har varit ganska negativ ett tag nu)
Sjukt kul var det, stort och "gungigt", helt annat än vad jag än van vid..

Vaccinerade mig mot svininfluensan. Som väntat blev jag halvsjuk.. Värre på morgnarna och helt bra på kvällarna.

Gick på nattbio med Moa, Sofia Anna och Sofias kompis Eyla. New Moon, riktigt riktigt riktigt bra!
Se den! Haha, Anna och jag satt och skrattade åt de andra som grät x'D
Nästa film, Eclipse är redan färdiginspelad..(?!) Tycker att den kan börja visas NU! ^^

Igår- fredag. Red privatlektion, dressyr för Malin. Soccan skötte sig bra, fick jobba ordentligt (som jag), det var riktigt roligt och jag fick tips om hur jag ska göra när jag är själv. Precis som det ska vara!

Pepp inför på söndag igen :D

Just det, har klippt pållen också. Hon är numera gråbrun istället för rödbrun.. hehe
Klippte benen också, bort med lurvet! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0