ÄNTLIGEN

Idag gick det, tro det eller ej, BRA att rida :D jättebra tillochmed!
Så jag är glaad!
Var först ute på slingan, höhö då ni, då hade vi värsta fajten x)
hon ville inte alls som jag ville, hon bara sprang, jag fick inte ta i henne, hon tog inte skänkeln, ville inte ta nåt stöd i bettet heller.. haha xD
jag blev arg och då blev hon arg tillbaka, men efter en stund vann jag ^^  (y)
Och då jävlar :o då blev hon jättefiin <3 fast jag fick jobba för det som en tok i början.. men efter hand kunde jag få henne precis där jag ville. Då var hon nästan perfekt, nästan.
Övergångarna är dock fortfarande helt kass (oftast)...
Men jag är helt lyrisk för att nu är det som vanligt igen! GLAD!
Äntligen går det bra. Har haft en svacka nu på några veckor som tog vändning. Hoppas bara att det fortsätter nu... Men detta har gjort mig taggad, så nu jävlar i havet ska jag rida tills jag inte orkar en meter till och dör (nja kanske inte riktigt, men nästan)
Och jobba jobba jobba och INTE ge upp! (vilket jag har råkat göra en tid tillbaka nu i dressyren..)

Nu ska jag och pappa iallafall äta tacos och titta på Idol! :D
Vi "ses"

bild från augusti

jag älskar min pownie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0