åsikter om..

...träning
Idag, träning för Hans-Olof Ottosson... Bevis på att det troligen inte finns någon bättre tränare än Mats!
Dagens gav inte så mycket, (inget alls enligt mig). Det får verkligen bli bättre nästa gång.. Nej. inte min typ alls.
...tårta
Idag firade vi farfar också, som fyllde år i veckan. Jag ÄLSKAR tårta :D det är gott, höhö. Han fick en tröja och blev glad. Katten blev glad för hon fick tårta, (och jag med då).
Fick födelsedagspresent från kusinerna med familj nere i Lomma, en kokbok! En bra sådan dessutom med GODA recept och lätta anvisningar (y) så jag kanske baka nåt på lovet när jag väl har tid. lussebullar kanske (a) nej, men nåt blir det nog.
...film
Föressten!
Jag har alltid sagt att Love Actually troligtvis är den sämsta filmen som gjorts.
Såg den idag, (totalt tredje gången).. Och idag var den Bra! med stort B!
Rolig och bra och söt och allt såntdär! Läskigt att åsikter ändras sådär bara, men så är det nu!
Filmen är bra! SE DEN
<3 hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0