Dagens ridning = <3

Först red jag Soccan på slingan i blåsten, barbacka. Gjorde bara övergångar och hade mysigt och roligt ^^ Rejsade på raksträckorna och hon var helt underbar<3 inte alls berörd av blåsten negativt

Sen var det Daisys tur x) höhö galoppfattningsarbete på scemat, gummiband på. Inte särkilt uppskattat av lilla damen. Men hon var faktiskt fin den mesta av tiden :)
Och det blev bara en gång i luften denna gången, men riktigt högt var det och jag vart inte alls beredd så jag damp i backen, hihi. Riktigt snabbt gick det. Men hon är för söt så man kan inte annat är skratta åt henne xD
<3
Mina skruttponnisar

Kommentarer
Postat av: HEJJJJJJ

COOL BILD:D

2009-10-18 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0