Mycket att göra

De senaste dagarna har jag gjort ganska mkt, därav inget bloggande..

Fredag
Skola sen stallet. Fixade täcken till de lektionsponnyerna som är klippta, (måste klippa Astor! *kom ihåg kom ihåg*) Efter att Anna hade gjort klart sina stallvärdgrejor så red vi ut en liten sväng båda två<3 Reflexer på benen, i svansen, på näsan och på Anna och mig ^^ myspys

Lördag
Jour på förmiddagen, jour på eftermiddagen. Städ/fixardag och bytardag samtidigt.. x) lite att göra med andra ord. Räddade våran älskade tomte och våran plastgran från döden. Tomten ska nu få bo i klubbrummet och kläs efter segång. sådetså INGEN RÖR HONOM! Nu är han en scream/draculatomte<3 Sofia och jag hängde honom på handiskapprampen, men han var för läskig så nu sitter han i soffan.
Nu är jag riktigt riktigt pepp på spökrundan!

Söndag
Sov länge, det behövdes. Sen några grupper knatteteori och leda nån grupp. Efter det så red sofia och jag, det gick nog inte särkligt bra för någon av oss X')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0