Funderingar och investeringar

Efter skolan blev det maxi med Amanda, köpte risifrutti.
Sen Hööks för att egentligen bara stilla mitt köpbehov x) Ett silvervitt dressyrspö som inte var aldeles för långt med flärp blev det. like it. hoppas det går att rida med bara..

Hade nya jackan idag! Sjukt mysig och gosig och varm<3
McKINLEY
- Dolomit Parka 1700:-
Ser uppblåst, stel, tråkig och inte alls skön ut på bilden- men jag lovar den är jäättegosig och fluffig som ett duntäcke ^^

Sen har jag tagit fram mina funderingar igen.. har legat i bakhuvudet ganska länge, men har ändå tänkt att- ge det en chans...
Känns lite som om jag går fel program.. >.< usch orkar inte tänka på det.. men jag gillar varken ljud, rörlig bild eller att skriva= text... Och i grafen så gör vi inte alls det jag hade förväntat mig. åååh. bara foto av medieämnena kvar och hoppas verkligen att det blir roligt annars vet jag inte vad jag gör.
apa.

Nu ska jag iallafall rida underbaraste<3 vi hörs


Kommentarer
Postat av: Amanda

Risifrutti<33

2009-10-24 @ 23:54:44
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0