Hansa citybesök

Lång tid sen förra inlägget.. men igår satt jag bänkad framför tvn hela kvällen ^^
och idag blev det ingen tid efter frukosten.

Idag så åkte mamma och jag till hansa city.
(precis som alla andra kalmarbor har gjort de senaste dagarna)
Detta inhandlades:
(till mig)
-Sängbord (IKEA)
-Minipajformar (IKEA)
-Tre T-shirtar (Gina)
-Tunn långärmad (Vero moda)
-Skjorta (Carlings)
-Två mössor (MQ)
-Stickad kofta (HM)
-Julklappsetiketter (City Gross)
-Två paket Julkulor (City Gross)
-Nagellack (City Gross)
-Halloweensmink (City Gross)

Lite smått och gott alltså :) (+ mat och såna tråksaker)

Ät inte blåbärspajen från modehusets café! Den smakar allt annat än vad den ska ;)

Och så köpte vi mat från Burgerking, som jag tog med mig till stallet.
Sen red jag Daisy, en liten stund.. först lite rejs i skogen och sen dressyr i paddocken. Klarade mig utan några större protesthopp! Och hon gick bra, så tummen upp på det. (y)

På kvällen så skulle vi hoppa för Reine...Det gick väl ganska bra tycker jag. Men det var aldeles för lite hoppning, för mycket stå still och för lite kommentarer osv.
Ännu ett bevis på vilken tränare som är absoluta favoriten!

jag och daisy

och just det! högstadiets fotokatalog kom idag! den har tittats i noga ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso jag fattar inte hur du får henne så fin!? hur gör du? :P typ ingen kan ju det...



PS: vet egntligen inte varför jag kollar så långt bak "i tiden", bara hade lust o kolla ;)

2011-06-30 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0