Misslyckat

Fick frågan i lördags på tävlingen om jag ville träna på tisdagen för Fredrik Gustavsson... Jag sa att det ville jag och då fick jag skriva till Mats att jag inte kunde komma på hans träning för att båda träningarna var samma dag..
Sen på tisdagsmorgonen så får jag reda på att träningen vart inställd som jag skulle varit med på, så jag får skriva till Mats igen och säga att jag kan vara med igen. Och sen typ en liten stund bara innan vi skulle åka iväg till kbf för att åka till träningen så får jag svar av mats att han inte hade sett mitt meddelande förrän då och att min plats redan var upptagen. Typiskt.
Men jag får väl skylla mig själv eller nåt. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0