Onyttigt

Idag har jag varit onyttig, inte planerat, men det blev så. Först till frukost åt jag kalaspuffar, efter engelskan såg vi att :O alla glassar 10kr i vår kafeteria, köpa köpa, Ben & Jerrys Wich blev det, sjukt gott. Sen på håltimman gick vi till maxi för att jag skulle köpa ett till skrivblock (hade bara ett)(det blev ett fint med glada djur på^^) och då kunde jag ju inte bara gå förbi allt gott vid kassan utan tog en ask med Extras blablanånting.. Hårda hallongrejer med choklad i, mums igen! Åt en massa såna sen under hela dagen. Till lunch åt jag nudlar och nåt mer, blev mest nudlar, sådär halvnyttigt. Och innan sista lektionen blev det att köpa en kaka x) Till sist nu när jag är hemma har jag ätit pepparkakor och måste väl egentligen trycka i mig en macka för att.. man ska och bör det.
Dessutom är det ju onsdag vilket innebär- pannkakor till kvällmat!

Långt inlägg om ingenting.

Nu ska jag till stallet- hopplektion, hoppas på nåt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0