Soccan 25 april

Red dressyr i paddocken.
Det märktes att hon hade vilat dagen innan, för hon var väldigt okoncentrerad och ofokuserad i början av passet. Jag fick göra miljoner övergångar och annat så hon blev tvungen till att ha fokus på mig och inte på annat. Och efter ungefär halva passet så gav hon efter och blev jättefin :D Galoppen gick sisådär, men har förståelse för det eftersom hon inte har någon vidare styrka ännu i den. Övergångarna skritt-tarv satt verkligen som en smäck.

Någon tyckte att det kändes som om jag inte höll på något med Soccan längre... 
Hon är alltid nummer ett! Det är hon som är min och hon kommer i första hand! <3
Nu har jag mest skrivit om Phoenix men har såklart ridit Soccan :)

Har gjort en ny kategori med :) Ridpass

Bild från film:

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Skit snygga stövlar, var finns dem ? :D

2010-04-27 @ 20:59:35
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart kommer de rosa bootsen ifrån?? Dom skulle verkligen bli pricken över i:t på dotterns ponnysto=)

2010-04-29 @ 10:03:02
Postat av: Anonym

bakom hand.. , :)

2010-04-30 @ 17:06:02
Postat av: Isabelle

Visa filmen :D

2010-05-20 @ 20:26:22
URL: http://bellasponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0