Answer

Gör du egna huvor eller "dekorerar" du dom bara?
Jag gör dom själv :)
vilket leder till att man kan få dom precis som man vill..
tex. om man vill ha olika färg på öronen -så visst x) haha


Vilka klasser tävlar du i?
Med Soccan har jag tävlat upp till lokal LB i hoppning, skulle precis börja starta LA när hon blev halt..
I dressyren har vi bara varit med på en klubbdressyr, LB:2 och LA:3  :)

De ridskolehästar jag har tävlat med så är det högsta LB lokalt i hoppning och LB:2 lokalt i dressyr


Vart har du köpt det gröna horse saver schabraket och något av scapa schabraken?
Horsesaverschabraket har jag köpt på Djurkompaniet, men det finns på ganska många olika ställen :)
Scapashabraken i den gamla modellen har jag köpt begagnade.
Det i den nya modellen köpte jag på Götegorg Horse Show
När kommer bilderna från i måndags på Vårhoppet?
Snaaart :) lovar! (kanske ikväll)



Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: aa det skulle vara sjukans snyggt :) 170 kr då eller?:)

2010-04-09 @ 22:59:54
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0