Ridit Hebbe

Idag hade jag en välbehövlig sovmorgon för första gången sen förra veckan :p
Jag har inte gjort så mycket mer än att rida och prata med folk. Riktigt skönt.

Red iallafall på Hebbe -en nordis som tillhör ridskolan. Han var fin den mesta av tiden, på sitt sätt. Han var lite stelare i ena varvet och när jag pressade honom där så blev han lite sur x) haha
Men jag menar, han är inte van att bli pressad så mycket och dessutom haft semester i en månad nu. Så man får ta det som det är nu i början av terminen.
Galoppen struntade jag i att jobba och gasade lite på långsträckorna istället.

Imorrn ska vi busa i skogen (y)

Han är också riktigt rolig att rida, kanske inte någon super dressyr eller hopphäst, men väldigt känslig och välriden.
Han kan både hoppa 90-100cm och gå handikapp.




Kommentarer
Postat av: carrooo :)

jag bara kom att tänka på, vad skulle kbf gjort utan honom egentligen, han är en av våra bästa hästar, och alla älskar honom på sitt sätt :) asso inte bästa hopp eller dressyrhästen då, men du förstår ^^

2010-08-15 @ 09:38:00
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Emme

Läser din blogg dagligen, bra texter och fina bilder:)Kolla gärna in min blogg:)

2010-08-15 @ 13:32:19
URL: http://missemli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0