Träning dag 2

Lydnadshoppning på schemat


Vi red över travbommar, hoppade serpentiner, enkelhinder och studs som kopplades ihop till en bana.
1. Upphöjda travbommar.
2. Travhoppa lågt räcke, landa till vänster i galopp.
3, 4, 5, 6. Låga räcken, hoppas som en serpentin. Landa till höger.
7. "Normalt" räcke med en regnbåge under.
8. Lågt räcke, landa till vänster.
9. Oxer med vattenmatta under.
10, 11. Studs. Landa till vänster, sakta av till trav.
12. Upphöjda travbommar.

Soccan var ganska tråkig :p eller hon var inte på hugget och bjöd inte så bra (den mesta tiden)
Det blev en del missförstånd och hon blev sur och jag blev sur på henne och då blev hon jättesur på mig. x) haha Vi är likadana båda två.
Helt åt pipsvängen gick det inte. Vi fick till några hyfsade rundor, dock inte tillräckligt bra för att jag ska vara helt supernöjd. :) (fast det blir jag nästan aldrig)
Red på pelhamet och eftersom hon inte alls har varit stark nu (snarare tvärtom), så bestämde vi att jag skulle ha det vanliga tredelade sista dagen.

Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

Bra bana :D kom du på den helt själv eller ? =)

2010-08-04 @ 20:06:47
URL: http://lolviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0