Dåligt

Jag tycker att det är riktigt tråkigt och dåligt att Exklusiv inte uppdaterar sin julkalender :(

De skulle ha ett erbjudande varje dag i hela december. Har dom haft det? 
Nej.
Det har varit flera gånger som de inte har skrivit i "luckan" förrän dagen efter -och då kan man ju inte använda erbjudandet -.-

Och nu så har de inte skrivit i några nya luckor sedan den 15e..
Trist och tråkigt :/

Jag som såg fram emot en massa bra rabatter och erbjdanden. Hoppas på att de hittar på något riktigt bra som kompensation för alla missade "luckor"



Kommentarer
Postat av: SOFIE

Dåligt! :S

2010-12-19 @ 17:09:22
URL: http://sofiesvensson.shapemeup.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

ja visst är det så!!! jag trodde bara att de inte öppnat luckorna än och inte kollat mer sen

2010-12-19 @ 17:44:22
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: amanda

Man kan använda erbjudandet i tre dagar efter att den öppnats, sedan "stängs luckan". Bra blogg!

2010-12-19 @ 18:47:01
Postat av: sissa

jag har för mig att luckorna gäller i tre dar? men fet diss på det iallafall ;)

2010-12-19 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0