Form på huvor?

Det finns en mängd olika sorters form på huvor.
Jag tycker att de ska sitta rätt. Jag har köpt några som har suttit helknasigt, men sålt dom även fast dom har varit snygga..
För även om huvan har snygg design så är det inte snyggt för fem öre om den sitter fel.

Skräckexempel är när huvan slutar ovanför pannbandet.
(det kan jag typ spy på) haha så stört fult. xd
eller
När öronen är på tok för små eller stora.

-för små öron och för lång/stor virkad del.

På denna så gick pannbandet där det gröna strecket är.. passade inte alls Soccan så jag sålde den.


Två exempel så såna som sitter hyfsat bra på:
Lagom stor och sitter bra, fast gillar inte när knoppen sticker ut så x)
Aningen stora öron bara

Lite stor där bak, så drog den lite tillrätta, därav vecken.


Kommentarer
Postat av: moachristensen(L)värendspål

snygg blogg!

allt bra?:)

2010-12-19 @ 14:53:42
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0