Julmys är mysigt

Det fick bli vila för båda hästarna idag :)

Har haft skolavslutning först och sen julmys med vänner fram tills för nån timme sen ^^
Julklappsbyten, glögg, pepparkaka, nygjord knäck, varma mackor, pepparkaksdeg, nonstop, sunes jul, astrid lindgrens jul och allt sånt som bara är underbart.

Men jag tog en sväng förbi stallet på hemvägen och pratade med Soccan. Hon fick sitt halstäcke på sig, jag gav henne hennes medicin, gjorde matburkar och pratade med Tiara också.

Nu ska jag slå in julklappar :D



Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

SV: men asso jag fattar inte riktigt nu heller, är inte både gjorda av samma företag ? :P

2010-12-21 @ 22:09:44
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Haha tack. Känns bra att ha en kompis som kan allt och ingenting när man behöver veta något x)

2010-12-21 @ 22:31:58
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0