Luciashowsdagen

På morgonen så hade vi mysfrukost innan vi började med alla förberedelser ^^
Sofia, Anna och jag bytte julklappar, visar bild på min juklapp sen :D

Efter det så pyntade vi ridhuset, satte upp glitter och kulor lite varstans.
Fixade med hinderna som vi skulle ha med i showen.
Vi knoppade och borstade och pyntade schabrak och lite allt möjligt.

Red fram såklart också ;)
Daisy var typ helg galen x) haha hoppade runt på alla fyra, reste sig gång på gång och var överallt och ingenstans allmänt jättetaggad :D Sötan

Showen gick himla bra, inga problem och allt flöt på bra.
Jag var bara med i ett nummer i år, vilket var ganska skönt. (brukar vara med på massa + att göra massa annat med)
I vårt nummer så var vi två lag och man skulle hoppa en bana på tid. När man hade ridit sin runda så lämnade man över spöet till nästa ryttare som en stafettpinne. När båda i laget hade ridit så stoppades klockan.
Jag red sist och tycker att det gick bra :) riktigt roligt var det, särskilt att rida på Daisy igen (red henne massor när jag var mindre och tävlade i ponnyallsvenskan) och jag känner mig faktiskt inte så himla stor, trots att hon bara är en B-ponny.

Sofia och jag var på lag och vi var spejsade med silverglitter på schabraket, tränset och hjälmen. Vi hade silvrigt spö och silver/svarta tights på oss ^^
Det andra laget var likadana fast med guld.

Jag håller på att ladda upp filmen på min runda, den kommer om några minuter ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0