Ranking

Jag sitter och försöker "ranka" mina grejor på önskelistan.. Trodde att det skulle vara lätt som en plätt, men icke sa nicke x)
Vill ha allt i princip lika mycket, så får väl försöka att se nackdelar och fördelar, priser mm.
Fast jag vet nog undermedvetet egentligen ;) så det gäller att tänka på vad som är mer eller mindre nödvändigt (för mig) (för många andra är nog allt på min lista inte särskilt nödvändigt.. hehe)

Jag klippte av mig luggen i förra veckan föressten, så den blev mer som den ska vara.
Funderar på att klippa lite på resten av håret själv också.. -Dålig eller bra idé?

Kommentarer
Postat av: Malva

Hur har du gjort för att få ram av ett rött sträck runt allting? :) Vill gärna ha det med men kan inte hitta hur jag ska göra...

2010-12-20 @ 17:53:10
URL: http://malvaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0