Soccan 10 december

Red Soccan i en halvtimme ungefär i ridhuset, barbacka.
Satte inga direkt krav, hade korta tyglar men krävde inte att hon skulle gå i form.

Red i princip bara skritt, tog några varv i trav.
Gjorde fram och bakdelsvändningar, skänkelvikningar och mycket sådant, flytta för "skänkeln-jobb".

Det gick helt okejbra och hon var glad och tog skänkeln bra.

Fast jag glömde hjälmen.. hade mössa på mig så tänkte inte på det. :s
Men jag hann som tur inte längre än att jag skulle hoppa upp, Ellinor såg det och hann säga till mig, som tur vra. För annars hade jag nog inte tänkt på det.. Så det kan gå x)



Kommentarer
Postat av: Louise

Hahha har hänt mig med x) speciellt när det är vinter och man har mössa på si ;P

2010-12-11 @ 11:00:48
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0