Soccan 22 december

Testade att rida på hack idag, bara se om det funkade eller inte. Tycker att det är bra att byta bett ibland.
När jag skrittade fram så var jag i skogen, men då höll både Soccan och jag att frysa ihjäl x) så vi gick in i ridhuset i stället.
I början så var hon ganska stel och slappnade inte av eller gav efter. Jag gjorde mycket åttvolter och bakdelsvändningar för att hon skulle lossna och i slutet blev hon riktigt fin :)
Hon har varit riden på hack innan, men det var ett bra tag sen och det var lite pyssel att få henne att komma in i det igen.
Jag ska fortsätta att rida på det några dagar så får jag se om det går bättre ^^
Ska ta och köpa mig ett eget isåfall.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Du vet sådana foderöverdag till spannar där det står ex. Morgon, kväll osv.. Vet du var man kan köpa sådana, även om de finns i andra färger än svart?

2010-12-22 @ 18:46:24
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/
Postat av: Josse

Har ett helt nytt hack från Sprenger hemma om du vill testa... KBF var lite intresserad av det men Tina har inte hunnit kika på det ännu.

2010-12-22 @ 21:09:50
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, fan vad pinsamt. Jag skämmmmmms :(



Det var omoget att kommentera anonymt, det fattade jag så fort jag klickade kommentaren. Och du är jävligt duktig på att rida. Nu låter det som jag fjäskar, men det gör jag inte. Jag skäms som fan, och du ser för lång ut, men jag ska kommentera ej annonymt nästa gång och inte så jävla taskigt. Förlåt så jätte mycket. Jag skäms så jävla mycket. Hoppas du vet det. Hoppas du förlåter mig och när du skriver svar kan du maila mig ist, så att inte någon annan ser. Kram.

2010-12-26 @ 00:14:36
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, fan vad pinsamt. Jag skämmmmmms :(



Det var omoget att kommentera anonymt, det fattade jag så fort jag klickade kommentaren. Och du är jävligt duktig på att rida. Nu låter det som jag fjäskar, men det gör jag inte. Jag skäms som fan, och du ser för lång ut, men jag ska kommentera ej annonymt nästa gång och inte så jävla taskigt. Förlåt så jätte mycket. Jag skäms så jävla mycket. Hoppas du vet det. Hoppas du förlåter mig och när du skriver svar kan du maila mig ist, så att inte någon annan ser. Kram.

2010-12-26 @ 00:14:37
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, fan vad pinsamt. Jag skämmmmmms :(



Det var omoget att kommentera anonymt, det fattade jag så fort jag klickade kommentaren. Och du är jävligt duktig på att rida. Nu låter det som jag fjäskar, men det gör jag inte. Jag skäms som fan, och du ser för lång ut, men jag ska kommentera ej annonymt nästa gång och inte så jävla taskigt. Förlåt så jätte mycket. Jag skäms så jävla mycket. Hoppas du vet det. Hoppas du förlåter mig och när du skriver svar kan du maila mig ist, så att inte någon annan ser. Kram.

2010-12-26 @ 00:14:38
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, fan vad pinsamt. Jag skämmmmmms :(



Det var omoget att kommentera anonymt, det fattade jag så fort jag klickade kommentaren. Och du är jävligt duktig på att rida. Nu låter det som jag fjäskar, men det gör jag inte. Jag skäms som fan, och du ser för lång ut, men jag ska kommentera ej annonymt nästa gång och inte så jävla taskigt. Förlåt så jätte mycket. Jag skäms så jävla mycket. Hoppas du vet det. Hoppas du förlåter mig och när du skriver svar kan du maila mig ist, så att inte någon annan ser. Kram.

2010-12-26 @ 00:14:38
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, fan vad pinsamt. Jag skämmmmmms :(



Det var omoget att kommentera anonymt, det fattade jag så fort jag klickade kommentaren. Och du är jävligt duktig på att rida. Nu låter det som jag fjäskar, men det gör jag inte. Jag skäms som fan, och du ser för lång ut, men jag ska kommentera ej annonymt nästa gång och inte så jävla taskigt. Förlåt så jätte mycket. Jag skäms så jävla mycket. Hoppas du vet det. Hoppas du förlåter mig och när du skriver svar kan du maila mig ist, så att inte någon annan ser. Kram.

2010-12-26 @ 00:14:38
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0