Tretorn Hammarö

Vad tycker du om de nya tretorn stövlarna som kommer ut 2011? :)

Svar:
Den är inte helt tokig ^^

Fast jag gillar foten, men inte mer.
Stövelskaftet ser ut som om de bara satte på något för de inte hade någon bra ide. Svart, platt och tråkigt.
De hade kunnat lägga in någon liten detalj på skaftet eller tagit bort någon på foten.. det ser lite konstigt ut när foten är så pass spejsad och skaftet bara platt..

Tycker att hela stöveln är ganska tråkig överlag, men bra om man vill ha något diskret som inte är i läder.

Det är svårt att avgöra från en bild hur den sitter, så skippar att skriva nåt om det.
Vet inte heller vilka mått den finns i.

Om den sitter bra så gillar jag den lite mer ;)
Om den sitter som Tretorn Comfort.. nej usch då blir det en stor diss.

Tretorn Hammarö




Kommentarer
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Aldrig gillat Tretorn, tycker de är galet fula! Men dessa var faktiskt lite i min smak (iaf på bild), ser väldigt "sportiga" ut :o)

2010-12-29 @ 21:51:46
URL: http://donn.se/ridboken
Postat av: Emily

Jag skulle kunna tänka mig att ha dem som hoppstövlar.. ser rätt goa ut men inte så överdrivna som de andra tretornmodellerna, dem är lite too much för mig som annars rider dressyr :)

2010-12-30 @ 13:46:40
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag tycker att dom är sjukt fula :( jag har inte förrän nu sett foten när du skrev om den. Den var ganska cool. Men skaftet ser bara ut som "mjuk syntet" :s Fet diss till dom :/

2010-12-30 @ 14:51:15
URL: http://trehoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0