Fina lilla ponny

Red med i hoppspecialen med Tiara igår ^^

Hon var jätteduktig och det gick över förväntan bra!
Vi hoppade en bana med en liten omhoppning på det.

Hon tvekade inte en enda gång och studsade runt som om hon inte gjort annat typ, duktig bebis<3
Sen så var det väl lite vingligt ibland och så.. men man kan inte kräva så mycket mer av henne just nu.

Banan bestod av en sax, ett räcke, en oxer, mur, trippelbarr, smalt hinder och sen muren igen.
Inga tveksamheter någonstans, hon brydde sig inte ens om muren, som hon aldrig har hoppat. 
Det låg på 65 ungefär och det tycker jag var precis lagom :) -inte för svårt för henne men samtidigt inte för lätt.

Sen när vi hade hoppat banan så var det en liten omhoppning. Eftersom det kändes så bra så tog jag några snäva svängar och hon studsade över som ingenting där med. ^^
Och tro det eller ej, haha, men vi hade snabbast tid xD

Jag menar, det var tredje gången jag hoppade henne någorlunda seriöst och hon har inte hoppat mer sen tidigt i höstas än det jag har gjort med henne.
Om det fortsätter såhär så blir det nog absolut inga konstigheter när vi ska ut på tävling i vår och hoppa avd b.


Omhoppningen




Kommentarer
Postat av: alexandra

jag kanske har missat det iall om du har skrivit det tidigare, men hur kommer det sig att du rider tiara så myket som du gör? för så som ja har fattat de är hon ridskoleponny? :)

2010-12-17 @ 14:26:08
Postat av: Anonym

jag ska köpa ny kavaj,vet du nån figursydd som är svart ? :)

2010-12-18 @ 10:57:11
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Så söt! :D

2010-12-18 @ 20:02:30
URL: http://sofiesvensson.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0