Julklappstips nr 1

Fick önskemål om att ge julklappstips och jovisst kan jag det :)
Kommer att skriva något varje dag, olika prisklasser och olika sorters tips.
Detta är sånt som jag tycker är bra eller dåligt.

Här kommer det första:

Presentkort är för mig ett BIG no no!
Julklappar ska vara personliga och märkas att man har tänkt till vad just den personen vill ha. Vad som passar till honom/henne och det ska kännas rätt. Personen ska bli glad och känna att du har brytt dig.
Presentkort för mig är en nödlösning, något man kan handla i farten. Inte alls personligt eller roligt att få från en kompis.

Om man tvunget vill ge ett presentkort så tycker jag att man kan göra ett själv! Pyssla ihop något fint, kanske med ett foto på dig och kompisen eller kompisens häst eller något sånt? Glitter och färgat papper, klipp och klistra, var kreativ.

Istället för att det innehåller en summa i en affär så kan det tex. vara en heldag med mys och fika som du bjuder på? eller en shoppingtur tillsammans till kompisens favoritaffär och så kan hon/han få välja tex. ett schabrak för en viss summa som du "bjuder" på.
Absolut inte ett "här har du en summa att handla för i den affären".

Så tycker jag ^^





Kommentarer
Postat av: Eleonor

Skulle du vara intresserad av en bloggträff i samband med GBG horse show?

Rösta på min blogg, är majoriteten av rösten: JA så

kanske jag personligen, genom kontakter o sponsring ordna en riktig bloggträff för oss ca 453 hästsportbloggare!



/ Eleonor

2010-12-05 @ 14:01:40
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: elli (:

hahahahha, jag ÄLSKAR pressentkort:)

2010-12-07 @ 18:26:05
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0