Vad jag gav bort i julklapp?

Fick frågan om vad jag gav bort i julklapp till Anna och Sofia :)
De fick kombinerade julklappar med födelsedagspresenter eftersom båda två fyller år nu i december.


Sofia fick en svart Schockemöhlehuva, hon hade redan schabraket men inte huvan.
Sen så fick hon min ryktlåda som jag ändå inte använder, hennes var trasig så tänkte att hon likagärna kunde få min då ;)
Diskade ur den så den blev fin ^^

Anna fick ett par Roecklhandskar, vesta, hennes hund hade bitit sönder hennes gamla.. x)

typ en sånhär ryktlåda 







Kommentarer
Postat av: Joanna Tengros

hur har du råd med sånna ganska dyra presenter till dina kompisar? får du också dyra tillbaka eller är du bara ovanligt generös? :P

2010-12-15 @ 15:35:21
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina saker! :D

2010-12-15 @ 21:14:19
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0