Ponnyer jag har ridit

Jag tänkte berätta lite om alla ponnyer som jag ridit (mer eller mindre)
Börjar från början, och det lär ta ett tag att gå igenom alla...
:)


Sigvard
Världens sötaste lilla shetlandsponny. Var skötare på honom i ungefär ett/ett och ett halvt år, sen blev jag för lång.. Hade honom några veckor på sommarlovet 2005 nästan som "min egen". Hoppade en 70 trippelbarr med honom under de veckorna. Vi fick vara med i sommarlovsmorgon och fick låtsas att det var ett ridläger (fast det var det inte egentligen x) haha) Var med i shettisgaloppen på luciashowen i stallet och vann (y) Busig var han, rymde nångång och sprang till höladan, la sig ner och rullade när man red mm. Men han var bäst på alla sätt och vis<3
Hittade ingen ridbild.. men spelade in en liten del av sommarlovsmorgon ;)
ignorera mitt kommenterande till filmen xD (sa till mamma)

Kommentarer
Postat av: Kimrachel

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-30 @ 08:21:17
URL: http://kimrachel.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0