Shoppinglista GBG

Här kommer en liten lista på det jag vill ha.
Men tänker inte köpa något som inte är rabatt på.
Ska inte köpa crapsaker
Swarowskipannband
Dyonchaps
Boots och benskydd i fina färger mactchande till mina schabrak
Brun hoppgjord- gärna med fårskinnsludd
Något från Kingsland, Scapa Sports & John Whitaker

Vita ridbyxor
Brunt träns m. pullarnosgrimma
Fint tävlingstäcke
Schabrak- får egentligen inte för mig själv men skriver det lite mindre så jag kan luras att jag inte ska ;D smart.

Ska inte gå helt efter listan, utan bara kolla lite extra efter det som finns på den.
och impulsshoppa en maaassa :D

har säkert glömt massor

Kommentarer
Postat av: Lina

De råsa blå och röda bootsen fan va nice xD

2010-01-14 @ 10:28:14
URL: http://darkdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0