Måste skaffa en bärbar.

Först vill jag bara säga förlåt.
Uppdateringen var verkligen urusel igår :/


Jag steg upp vid halv tio, åkte till KBF vid tio för att måla bommar och sånt :)
Kom hem vid två, åt mat, åkte till öland vid tre.
Där badade vi och åt glass och solade (sånt som man gör på en badplats haha).
Kom hem vid sex, åt mat och åkte sen ut till ponny.
Red ut en ganska lång runda i skogen, kom hem till kalmar igen vid elva.
Då var jag trött och satte mig vid tvn istället med en skål ostbågar (y)

Så. Där har ni historien varför det inte blev något bloggande igår.

Men jag har kommit fram till att jag ska köpa mig en laptop. Då bli det minsann uppdatering även om jag ligger på stranden! (två flugor i en smäll)


pix<3


Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

Fin bild, synd att fokusen blev lite fel x)!

2010-07-21 @ 20:35:46
URL: http://lolviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0