Nytt stall igen

Idag så flyttade vi Soccan till "sommarstallet", där hon ska stå i fyra veckor nu :)
Det ligger en liten bit utanför Kalmar, så det blir mycket bilåkande i sommar.
Lektionshästarna släpptes på betet idag med. Fast jag hade inte koll på vilken tid det skulle vara så jag missade det :/ Men de går iallafall i en hage som ligger precis bredvid stallet där Soccan är. (y)

Jag red på galopp/trav/tölt-(de har islandshästar)banan några varv. Den banan går runt hagarna och man kan välja att rida det långa eller korta varvet. 
Riktigt bra att ha tillgång till en sån (y) :D
Red bara i en halvtimme eller så, för sen var Soccan sjöblöt x) Fast det var väl inte så konstigt eftersom det var strålande sol och mitt på dagen..
Jag testade nya hjälmen och den var toppen! Inte alls som en "bastu" som min COhjälm ;)

lektionshästarna förra året



Kommentarer
Postat av: Alma

Älskar när ridskoleponnysarna (mitt stall är på ridskoleanläggningen) åker, dem kommer tillbaka så himla glada, och gör en god insats de två kommande terminerna. De älskar det :D

2010-07-09 @ 17:42:31
Postat av: sanna

Nu har schabraket kommit, jag är jättenöjd :D

2010-07-09 @ 19:16:30
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: lina

Härlig bild :)

2010-07-09 @ 20:24:19
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0