Soccan 10 juli

Red ganska sent på kvällen för att slippa värmen. (fast det var varmt iallafall) x)
Försökte hitta vägen till skogen och hitta en klätterbacke.

Backen red jag förbi, fast fattade inte att det var just den :p
Skogen kom jag till, fast fick vända efter 10 meter in. Soccan och jag fick världens största svärm med bromsar runt oss x/ Och både hon och jag som hatar flygfän.. 
Jag får rida dit igen någon annan dag och passa in en tid när det inte är så mycket äckelflygdjur där ;) +att dränka Soccan i insektsspray (och mig med) och ta på ridinsektstäcket på Soccan, så kanske det går att stå ut  :) 

snyggvebild, -i fredags på kvällen


Kommentarer
Postat av: Karin

En fråga bara, du köpte Grand Prix skydden på falsterbo bak, men vad ska du ha fram för skydd då ?

2010-07-11 @ 14:20:52
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0