Soccan 12 juni

Skrittade fram länge och red sen i paddocken. Jag använde en bom på medellinjen att hitta rätt avstånd och byta galopp över.
Det gick verkligen sjukt dåligt.
Hon var bara allmänt osamarbetsvillig och springig med tog samtidigt skänkeln dåligt. Och då hjälper det inte precis till med att ha en sadel som gör att jag inte kan rida ordentligt -.-
apa

Fast å andra sidan tror jag att jag har hittat ett bett som hon funkar på :)
ett tredelat eggbett med små platta ringar (y)

(alltså inte riktigt som det på bilden)


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag har ett sånt på bilden :) Funkar bra på min övertaggade ponny :)

2010-07-14 @ 15:19:00
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0