Anonyma frågor

Anonyma (såklart) båda två.. Tråkigt att folk inte vågar stå för sina åsikter
Tänk lite själva ;)


svar: alltså..  läs inlägget här: http://carlssonpataket.blogg.se/2009/october/hjalmkopia.html

Det jag menade med inlägget var att jag tycker den hjälmen är aldeles för lik JW/CO-hjälmarna.. Sen är den fulare än originalen enligt mig. 
-Det är synd att Jacson och liknade företag inte kan komma med en egen modell.
Jag menar inte att märkesutrustning är snyggare bara för att det kostar mer. (?) Vet inte riktigt varför jag räknas som bortskämd  för att jag tycker så?
Det finns mycket märkesutrustning som är fulare än de billigare varianterna.

Igår hade glömt mina hjälmar hemma (för fjärde gången på en och en halv vecka) och fick låna en av en kompis då :) 
Just igår en från hööks. Den är faktiskt sjukt skön och är inte särskilt ful heller. Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa en sån och rida med hemma.


Men just denna hjälmen från jacson var inte snygg. och det syns för mycket att det är en kopia.



svar: Det fanns helt enkelt bara med svart läder kvar när jag skulle köpa :)
Ibland får man ta det som finns och passa på. (finns inga swarowskipannband i kalmar heller)
Och jag tycker inte att det gör så mycket. Jag älskar pannbandet och bryr mig inte om att den lilla läderbiten längst ut sticker ut.
Men om någon har ett likadant fast med brunt i storlek cob byter jag gärna!

Att bara ha en liten bit på några centimeter som inte matchar tycker jag inte är så farligt. Det är värre med tex. en nosgrimma eller ett helt pannband.
Om jag har dissat sönder någon som har en liten liten bit svart läder på sitt bruna träns så får du gärna ge ett exempel och länka dit :) ?

syns på nära håll men inte så mycket på långt (?)



tack för mig ^^



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah folk är för kuliga xD

2010-06-09 @ 15:56:59
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Ellen :P

haha,kopian var ful !!! :P

2010-06-09 @ 16:08:59
Postat av: lisa

du har ju själv en hjälmkopia med den där från hööks väldigt lik GPA speed air.

2010-06-09 @ 16:41:53
Postat av: Louise

Alltså, de är ju så dyra för att de är snygga. Om folk inte tyckte de var snygga så skullde de ju inte köpa dem och de skulle inte kunna begära ett sånthögt pris. Sen finns det mycket billigare, snygga saker också! :)

Riktigt fail med plastspänne dock på jacsonhjälmen x) annars var den snygg (y)

2010-06-09 @ 18:48:29
Postat av: Louise

Förresten, vad är det för träns du har där? :)

2010-06-09 @ 18:49:27
Postat av: Fanny

SV: Ja men jag börjar redan få ångest x)Usch jag tkr inte om stor hästar på något sätt ! JAg är själv så liten lix :( Haha

2010-06-09 @ 19:54:28
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Ja men jag börjar redan få ångest x)Usch jag tkr inte om stor hästar på något sätt ! JAg är själv så liten lix :( Haha

2010-06-09 @ 19:55:47
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns äkta svarowski hos annas hästshop jue :D

2010-06-10 @ 09:11:29
Postat av: natta

på länt håll såg man det ju inte alls:S

2010-06-10 @ 12:32:26
Postat av: josefine

vad är det för boots du har?

Vad ligger dom på för pris?

Vet du vilken sida man kan beställa dom ifrån isf?

Letar efter ett parhållbara boots med en bra passform

skulle du kunna svara i ett inlägg?

Jätte snällt isf! :D

2010-06-11 @ 11:08:10
URL: http://iamjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0