Några små inköp

Efter skolavslutningen idag så traskade jag iväg till Hööks (över gatan bara).
Kollade på alla reagrejor och provade några kavajer, men lyckades avstå :o Istället blev det bara det jag hade planerat att köpa.
En Effax Cremetvål (y) superbra är den. 

Sedan gick mamma och jag vidare in på maxi. Där blev det mest tråkiga saker. Men hittade ett par jättesöta rosa gummistövlar ^^ Billiga och säkert världen sämsta kvalitet -men jättefin färg och sjukt sköna :D 
En fin grön hink blev det med. Alltid bra att ha.




Kommentarer
Postat av: carro

Usch, jag har också de där läder tvålen/ balsamen. Funkar inte alls tycker jag xD haha :)

2010-06-18 @ 16:49:56
Postat av: Sanna

Dem rosa gummistövlarna är jag kär i :D

2010-06-19 @ 00:20:40
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0