Phoenix 14 juni

Jag har varit jättedålig på att skriva om "dagens ridpass".. Särskilt om Pixen.
Så nu ska jag bli bättre på det! :)


Jag hade planerat att ha intervallträning på slingan i skogen. Så jag dränkte både honom och mig i insektspray innan vi gick ut.
Efter ett varv så hade vi en myggsvärm på minst 500 myggor runt oss -.-
Så jag gav upp intervalträningsplanen och gick in i paddocken istället.
Han var faktiskt jättefin ^^ Inte alls stark i högersidan eller så som han har varit den sista tiden.
Utan lyssnade bra och väntade och böjde och allt som jag ville typ.
I slutet så blev han trött och tröttnade och då blev han stark och bara gjorde allt för att slippa x)
Men jag är nöjd med att han var fin den mesta av tiden!

bild från i tisdags (då var han ganska hemskt jobbig) x)



Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Ush för myggor ;o

2010-06-14 @ 22:02:25
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: emma

Du har sjukt snygga stövlar , vilket märke är det och vart har du köpt dom ?

2010-06-15 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0