Power på min pålle

Hade ett konditions/styrkepass i skogen idag med Soccan :)
Ganska mycket galoppintervaller, korta/länga.

Jag fick upp henne i "hoppgalopp" dvs. med näsan framme och sjukt mycket påskjut och power, utan att bli lång eller lägga sig i handen ^^

Har inte lyckats få henne i så pass bra hoppgalopp sen innan vilan.. Så tummen upp på det! :D
Jag kunde korta i princip hur mycket som helst, lätt, utan att hon stod emot i handen. Och sedan öka utan att hon drog iväg och blev lång.
Framsteg framsteg! :D (y)

Det enda som var på minus detta passet är att hon fjantade xp
Någon hade ställt upp två stubbar med en gren på som ett hinder på sidan av ridstigen och det var tydligen sjuukt konstigt tyckte hon x)
Hon tvärstannade, vände, jag vände tillbaka henne, hon stannade, tvärvände, jag vände tillbaka osv. 
Satt och skrattade åt henne (så himla söt hon var) så jag hade lite svårt att övertyga henne xD men hon gav sig tillslut. hahaha
min sötpålla<3

sommar 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0