Ridläger

Vet ni vad?
Jag ska på ridläger ^^
Jag tror det blir precis lagom mycket för Soccan. Inte något hårt träningsläger men ändå seriöst.
Vi ska dit med Sofia och Pixen. Det börjar på söndagen och slutar på fredagen.
På lördagen är det åkerbo dressyren, söndag så är det åkerbo hoppningen.
Det ska bli mysigt och roligt :) Öland är dessutom himla fint och mysigt.

Hit ska vi: 

Insåg visst att jag inte har några särskilt givande bilder därifrån x)
Men ville ändå ha med de för nostalgins skull. Har typ bara bra minnen därifrån.


Så har snattat dessa från hemsidan:






Kommentarer
Postat av: tilde

Vad heter stället? :)

2010-06-15 @ 18:56:24
URL: http://tildebergman.blogg.se/
Postat av: Alice

Jaha hos ninni! jag har vart där typ 5 gånger fast inte nu dom senaste åren :) verkligen fint där men vilken "nivå" ska ditt läger vara på?

2010-06-15 @ 18:58:45
Postat av: jakobahlquist&klintebycollbaz

sikehamn ju :D du skulle nog inte tycka om öland så mke om du bodde här, det är hemskt D:

2010-06-15 @ 22:09:08
URL: http://ahlquiist.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, Strobban! <3

2010-06-17 @ 01:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0