Soccan 8 mars

Jag tänkte när jag skulle rida idag, att jag kunde skritta lite på vägen och ner till båtklubben. Eftersom vädret var toppenhärligt och snön och isen är borta från vägen :)
haha xD
Snacka om överladdad ponny ^^
I början gick det ganska bra (första 50meterna), då gjorde hon inget förutom att vara extremt glad. Öronen spikade famåt och huvudet högt. Men sen. haha :D hon taktade och skuttade och gjorde en massa olika roliga ljud xD överdrivet glad häst. Så vi fick vända ganska så snart. Eftersom hon bara får skitta ville jag inte utmana ödet...

Förlåt hästen men jag tror att vi får hålla oss inne tills du har gjort av med lite mer energi eller all snö är borta x) 

Jag tog med kameran, fast det blev liksom aldrig riktigt tillfälle att ta upp den..



sommar nu! tack


Kommentarer
Postat av: svar

Film kommer antingen senare ikväll elr imorgon, bara datan funkar så ska det gå ;)

2010-03-08 @ 18:48:35
URL: http://jjkling.blogg.se/
Postat av: Julia

hej! superfin blogg! tänkte fråga också hur du gör för att få bilderna så man kan klicka på dem? typ som du har i det där inlägget där du färgat massa schabrak för att se vilken färg som är snyggast? :) mvh julia

2010-03-08 @ 19:42:39
URL: http://callmejuliet.blogg.se/
Postat av: hillevi ericsson

ps:

Behöver tips på bra affärer & resturanger i stockholm! Även fast du inte bor där kanske du vet bra butiker eller resturanger där?

Tips tack! =)



kram

2010-03-10 @ 18:28:46
URL: http://hiwwes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0