Om JW/CO-hjälmarna

Fick lite frågor om den sortens hjälm som jag har :)
Personligen så älskar jag den :D
Jätteskön att ha på sig! Verkligen.
Är dom varma på sommaren?
Ja, jag tycker att den är varm.. Om man jämför med hjälmar med ventilation. Men den är inte varmare än en "vanlig" hjälm.
Är de små eller stora i storlekarna?
Jag har vanligtvis 54/55 i hjälmstorlek. I min CO har jag 58.. så de är ganska små i storlekarna.
Dock är min lite för stor, så om man har 54/55 så skulle jag nog köpt en i 57.
Töjer dom sig?
Min har inte töjt sig mer än vanligt i fodringen (som det ska vara när en hjälm formar sig).
...Fast om man köper en som är för liten så töjer nog huvudet ut den ;)

<3

Kommentarer
Postat av: EmmaÖverby

adda min msn om du ville komma och rida massa (:

2010-03-30 @ 23:14:39
URL: http://emmaoverby.blogg.se/
Postat av: Elin k örf

Hej, Jag har 54 nu och jag hade 56 innan :P

2010-03-31 @ 08:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0