På väg hem

Körde en liten sväng förbi fredrikskans, bror spelade fotbollsmatch och pappa var linjedomare. Ingen hemma, så vad gör man inte? :)
Men kallt var det, stackars mina lår säger jag bara. Om jag har åtsittande jeans på mig (vilket jag hade) så får jag typ köldexem.. De kliar och blir tomatröda -.- Så jag cyklade hem istället.

I trädgården hemma fanns det två rådjur. När jag kom så hoppade de över staketet... med ungefär en meter till godo :o
Jag tror nästan seriöst på att avla hästar med rådjur. haha ^^ Sjukt bra hoppare, grym teknik, jättesmidiga och fina att se på. 
Man kan åtminstone testa ;) hehe



söta är de iallafall



Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: okej okej, låter bra :D

2010-03-05 @ 21:59:50
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0