inget vettigt att skriva här

Alltså, helt seriöst. Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera de senaste dagarna :s

Igår så hoppade jag Rhona. Lite småhoppnig, mest öva att vända på ett bra sätt. riktigt roligt var det iallafall! Hon lyssnade bra och var mjuk och allt såntdär :) Fick till ganska många bra snäva vändningar till slut. 

Idag blev det dressyr på storFreja. Jag blev faktiskt mycket positivt överraskad :D
Det gick jättebra och hon var supermysig. Inte alls så stark och nochig som sist jag red henne.

Stora klumpen Freja ^^


I skolan har det blivit väldigt mycket på en gång, lärarna vet inte vad planering betyder (iallafall inte att kolla andras)
Fast konstigt nog är jag knappt stressad av det.. jag som brukar hyperventilera x) haha 


Kommentarer
Postat av: Liza

Rhona på KBF???

Kom in på din blogg från Johanna GB's och tänkte om du också bor i Kalmar..?

Har ridit en häst som heter Rhona som stod där iaf :)

2010-03-18 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0