hoppla pålle

Red bara Soccan idag för Sofia red Pixen

Värmde upp på slingan som vanligt :)
Tog nåt litet skutt över stockarna där, man kan inte klaga på hur hon hoppar, bara hur hon är efter x) blir stark som satan. Men antar att det är för att hon inte orkar samla ihop sig direkt efter.
Så gick vi in i paddocken och skuttade lite där med. (inte mer än 50-60cm) Samma sak där, innan och över hinderna inga problem, men hon blir jättestark efter..
Testade på slutet att komma i kort kort galopp och hålla kvar samma galopp efter, det funkade faktiskt hyfsat  ;)
Så ska lägga in mer bommar och mer cavalettis nu. Hon behöver lite rumpmuskler x)
Nu är hon ungefär likadan i hoppningen som när jag precis hade fått henne.. inte så bra xD Tror jag ska testa med pelhamet bara i hoppningen. (som jag fick göra i början)

Det blir nog bra så småningom
<3
augusti 09


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Jag har mejlat dej ang. om jag kunde bli länkad på din blogg med en bild. Jag undrar bara om det går bra? Jag mejlade bilden :)

2010-05-18 @ 21:08:46
URL: http://bellasponnii.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppa kan hon ju iaf!

tack för en sjukt bra blogg! :)

2010-05-18 @ 21:51:50
URL: http://amandaelinaernklev.blogg.se/
Postat av: Moa

jag har inte riktigt fattat. heh.

har hon vart skadad eller nått? eller varför har hon tappat muskler och sådär. ^^ jag har för mej du skrev ett inlägg om det men jag hittar det inte. annars kan du väl skriva ett? ;)

2010-05-19 @ 08:05:37
URL: http://moaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0