sommar så det smäller om det :D

idag är det sommar. på riktigt.
och det är så stört underbaaart :D:D:D
jag har shorts på mig- alltså bara ben ^^ 
det är sommarfeeling så det smäller om det

Nu så ska jag ta mig iväg och köpa ett bett till Soccan, ett tredelat i syntet.
haha x) jag funderar näästan på att köpa ett i rosa eller blått. Men den tråkiga seriösa sidan av mig tar nog överhanden. Får se när jag håller i dom i affären ad som känns bäst.
Å andra sidan nu när det är sommar så behövs det lite färg ^^

Sen ska jag klippa gräset hos Farmor och Farfar.

och till sist stallet :D





Kommentarer
Postat av: Malin

jag har ett i rosa :D

Man vill ju sticka ut lite :D

bra är det med (y)

2010-05-22 @ 12:47:53
Postat av: Matilda

Ett rosa ska du ha :P Det var finast :D

Snacka om vad härlig med fint väder =)

2010-05-22 @ 15:06:28
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0