Allmänt

Äter kladdkaka och glass och är allmänt onyttig just nu ^^
Men eftersom jag inte kan göra så himla mycket annat är det okej tycker jag.

Ska iväg en sväng till stallet iallafall senare. Kan inte rida, men har bett Sofia att göra det istället :)
Soccan har vilat i två dagar nu och ska vila på lördag för det gör hon alltid dagen innan tävling. Men att vila fyra dagar i sträck innan tävling är inte så bra..

På vägen till stallet ska jag in på Cheval också.
De har föressten erbjudande på Professional´s Choice Boots nu :D
bara 225kr, normalpris 299

har både rosa, limegröna och bruna, bästa bootsen som finns, så passa på!





Kommentarer
Postat av: Julia Gustavsson

Snygga boot åxå:-D

2010-11-19 @ 17:20:17
Postat av: Liza

ÅÅh de är så snygga också..

Vad har du för storlek på dom till Soccan?

Skulle vilja köpa ett par.. Jag har en liten häst, en nätt arab men är fundersam på vilken storlek..

2010-11-19 @ 18:55:20
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: elvira - ridahest :D

de är verkligen supersnygga! :) vill köpa ett par, men det är så jäkla svårt att bestämma färg xd

2010-11-19 @ 19:26:02
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Steffie

Till Liza.

Jag tycker att storlekarna är ganska små i storlekarna. jag vet inte vad du tycker Sara? Men jag skulle nästan kunna säga att large är till en normal d-ponny/nättare häst.

/Stephanie Eriksson på Cheval Ridsport :)

2010-11-20 @ 00:07:12
Postat av: Cajsa

Jag vill ha i RÖDA!

2010-11-20 @ 08:17:11
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0