Anmäld

Jag anmälde mig till tävlingen på söndag i sista stund som vanligt, kunde inte bestämma mig för vilka klasser.. igen.
Men det blir LC och LC+5. Vi kör lågt helt enkelt tills vi "är som vanligt" igen.
I vinter blir det styrketräning ;D

Tävlingen är då "Annas hästshop cup" på Ridklubben Udden, omgång ett. 
Just nu så är det 220 anmälda starter på hela dagen, vilket är mycket för att vara en tävling i kalmar (y)

Förra året när jag var på första omgången av detta och tävlade (när Soccan blev halt) så startade jag min sista start vid halv åtta på kvällen.. Får väl se hur det blir denna gången ;D
Bara Soccan inte blir halt så är jag nöjd (den kanske för otur med sig, denna tävlingen, vem vet?). Om vi startar sent, det kvittar.

förra året




Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

lycka till!

2010-11-16 @ 11:32:34
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Louise

lycka till!

2010-11-16 @ 11:45:18
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0