Handikappad Sara

Gjorde inte så mycket i stallet, mest tittade på folk som red.

Sofia red Soccan och det gick bra tycker jag. Hann bara se sista stunden ifs, men det jag såg var bra ;)
En hel del pratande blev det med. 
Sen försökte jag göra ponnyns matburkar, med en hand. Det tog sin lilla tid x) haha

Undrar seriöst hur sjutton det ska gå imorrn när jag har stalljour hela dagen..

Sofia kommer antagligen hata mig för denna bilden, hehe ^^
Men jag tyclker allt att hon är lite söt, inte sant?
höst 2008



Kommentarer
Postat av: Sofia

S A R A!



jag har helikopterhänder :(



Haha!

2010-11-19 @ 21:43:22
Postat av: Caroline Bågfeldt

Vem är i bakgrunden, hästen ? :P

2010-11-19 @ 21:59:16
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Fanny S

Uscha fy på armen! Hoppas den blir bättre!! =D Nu får du se till å peppa Sofia till tusen från mig!! Och se till så att hon inte "mes" rider på tävlingen utan har en JÄKLA galopp i henne! =P Hahaa MYCKET bättre att hon har alldeles för mycket galopp än bara pytte lite för lite! =D Och se till o lycka till båda två!!! =D Skoj skoj med tävling! Hade så vansinnigt gärna varit med o tittat! =( men lycka till o se till att peppa igång henne så hon sätter sprutt i ponny skrutten! =D Säg oxå åt henne att det absolut inte spelar nån som helst roll hur det än går på tävlingen och att hon inte ska känna någon som helst press för att det måste gå bra! Säg åt henne att jag bara tycker det är så inni vassens super kul att Empan får komma ut o tävla oavsett hur det går! Och att Sofia nu BARA ska ha ROLIGT!!! Lycka till och ha kul!!! Och ni får gärna skriva några rader om hur det gått sen!! =D

2010-11-20 @ 12:48:09
URL: http://sperlinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0