Nödvändigt gojs


Fick bli lite nödvändigt idag :)
-Mamma köpte kängorna, asbra att ha på stalljourer och tävlingar mellan klasserna (y) Jättefula, men väldigt varma, mysiga och praktiska.
-Jag köpte schabraken. letade fram mina allra minsta schabrak igår och provade på Tiara men de var för stora x)
Så det var välbehövligt med något nytt. Det blåa tror jag blir jättefint på henne och det lila köpte jag bara för att det var halva reapriset, dessutom är det bra att ha något att byta med ;) Vill inte lägga hur mycket pengar som helst på det heller.

Nöjd ^^

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det blåa schabraket är så fint! Haha, vilken storlek har Tiara på schabrak? ;)

2010-11-19 @ 17:48:43
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Liza

Det blåa schabraket har jag också, det är fint :)

Vad sköna kängorna ser ut.. behövligt den här årstiden!

Kul med lite nytt!

2010-11-19 @ 18:53:12
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0