Soccan 7 november

Red först i skogen, men det hann bli mörkt snabbt så fick gå in i ridhuset istället.
Hade planen med intervallträning, men det blev lite allt möjligt x)

Eftersom hon har varit så stark så tog jag pelhambettet, men istället för deltatyglar så tog jag två tylgar. Då kunde jag rida ungefär som på vanligt tvådelat och bara ta i stången i nödfall om hon blev aldeles för stark.

I skogen så var hon jättepigg och studsig.. haha, så när jag kom in i ridhuset tog det ett tag innan hon lyssnade som vanligt. Hon ville hemskt gärna öka takten i smyg, fast hela tiden ;)

Men sista kvarten när jag travade av och la henne lång och låg så blev hon sjukt fin :D



Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

fan viken gullit täcke! :DD

2010-11-08 @ 14:16:05
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

sååå söt

2010-11-08 @ 18:03:40
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0