Huvudstaden nästa

Idag åker jag iväg till Stockholm med klassen på studieresa.
Vi ska typ besöka SVT, Expressen, Scanpix, olika fotografer, reklambyråer och sånt :)
Inspelning av Parlamentet ska vi titta på med (y)

Det kommer nog bli roligt, men jag är aldrig pepp på att resa iväg någonstans.
Så jag är nog den enda i min klass som inte är pepp på att åka iväg. hehe

Jag har laddat bloggen med tidsinställda inlägg och en frågestund.
Hoppas allt funkar nu bara ^^

Hej så länge! hörs på lördag.

x) Såhär är min känsla över att åka iväg:


Kommentarer
Postat av: random ;D

Skulle vara GULD värt om du kunde berätta hur man gör tidsinställda inlägg? Har läst runt på tusen sidor, och överallt står det att det inte funkar med blogg.se, men du har lyckats och du har ju blogg.se... som sagt, skulle vara GULD värt! :)



tack för superfin & rolig blogg!

2010-11-03 @ 16:18:38
URL: http://ponyrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0