Klubbdressyren

Red bara en LC:2. Mest för att vara med och för att det är kul ;)

Han var ganska fin på framridningen, men sen på banan så bara dog han xp
Fick typ släpa fram honom.. haha. Det kändes inte särskilt bra någonstans.
Dessutom var han typ lite tittig när vi kom in på banan innan start.

Meen ^^ Det såg tydligen inte helt åt pipsvängen ut.
Fick 63,21% och vann klassen! 
(då blev jag lite mindre missöjd iallafall)
Så kan det gå :)



Jag på Malawi och Sofia på Rhona

han blev fin i mitt pannband (y)



innan start
Emmy har fotat de flesta bilderna :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

så ju absolut inte ut som du behövde bära runt på honom eller att han var seg. haha Det syntes dock jättemkt när amanda red. bra kämpat!:) och GRATTIS

2010-10-03 @ 19:15:38
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag tyckte inte alls det såg dåligt ut! Trevligt ridet tycker jag =)

2010-10-03 @ 23:13:54
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja hörde att det gick bra! Var ju Helén i mitt stall som dömde och hon öste massa beröm för din sits och tyckte det var välldans bra! =D

2010-10-05 @ 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0