Regn och födelsedagsgrejor

Det regnar och är grått -typiskt höstväder. Antagligen lär det bli fint på höstlovet ^^ 
Hoppas kan man ju alltid.

Idag har jag köpt födelsedagspresent till en kompis i stallet, fast den blev jätteblöt av regnet, för jag fick ingen påse :/ Men nu ligger den på tork så att jag kan slå in den sen ;)
Ni får se vad det är när hon har fått den.
Om hon inte hade fått den så hade jag köpt den själv, hehe. en letråd?

Snart kommer F o.F för att fira farfar som fyller år. Alltså blir det tårta och kakor :D gottgott

passande bild på min gående fot? hmm nej.

Kommentarer
Postat av: carrooo :)

Vem är det som fyller år ? x)

2010-10-20 @ 22:39:45
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0