Tävlingsträff

Har varit iväg på en tävlingsträff som smålands ridsportförbund anordnar. Alla som tävlar i lag skulle komma dit.
Det handlade typ om hur man skulle uppföra sig på tävlingsplatsen, vad man kan göra för att förbättra stämingen på tävling och förhindra dåligt uppförande bland andra. Vi pratade lite i grupper om varför det är bra att tävla i lag, om förebilder och lite allt möjligt..

Jag kände att jag inte fick ut särskilt jättemycket av att komma dit, jag lärde mig inget nytt och jag känner att prata om hur man ska göra och inte göra på tävling, kan vi lika gärna prata om hemma. (vilket vi också gör)

Men vi fick en god macka ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi var oxå tvugna att gå på det för ett tag sedan. sjukt onödigt. Man kände lixom att dom själva inte visste vad dom pratade om och vi har vell alla grönt kort? Har man grönt kort så ska man ju veta hur man beter sig?! Nu är det ju visseligen inte alla som gör det endå.. Men tkr det var jätteonödigt och jag fick inte ut någonting!

Men mackan var ju god! ;)

2010-10-08 @ 09:17:13
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

vart har du köpt dina gröna lindor? (:

2010-10-10 @ 20:13:22
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0